Skip to content

Do’s and Dont’s του Social Media Marketing

09/01/2010

Μιας και όλοι ασχολούνται με τα Social Media και ανακαλύπτουν αυτή την σύγχρονη μέθοδο επικοινωνίας και marketing καλό είναι να γράψουμε και πέντε πράγματα που θα βοηθήσουν τους επίδοξους marketeers των Social Media.

Ξεκινάμε:

1. Τα Social Media δεν είναι παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας και προβολής. Δεν βάζεις μία αφίσα και την ξεχνάς. Συμμετέχεις διαρκώς και ακόμα περισσότερο συμμετέχουν για λογαριασμό σου οι πελάτες σου.

2. Η καλύτερη διαφήμιση είναι το word of mout. Αν το προϊόν σου είναι καλό, αν έχεις μία φρέσκια ιδέα, αν τέλος πάντων υπάρχει κάτι άξιο αναφοράς την αποστολή να ενημερώσουν τον κόσμο την αναλαμβάνουν οι ίδιοι σου οι πελάτες και τα μέλη των σελίδων σου, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το μήνυμα σου.

3. Το πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο Θεός. Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις 400 tweets την ημέρα και να στέλνεις 3-4 e-mails την ημέρα στο Facebook. Αυτό δεν είναι ενημέρωση, αυτό είναι SPAM. Ένας καλός ρυθμός είναι 1-2 tweets ημερησίως και 1-2 ενημερωτικά e-mail εβδομαδιαία.

H Dell κάνει στο twitter της 2-3 ενημερώσεις ημερησίως. Το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς γιατί να κάνει 20;

4. Τα αποτελέσματα στα Social Media είναι μετρήσιμα. Αν ρωτήσεις ένα διαφημιστή, πως μπορείς να μετρήσεις την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου, θα σου απαντήσει «Σταμάτησε την για κάποιο χρονικό διάστημα και δες πόση πτώση τζίρου  έχεις». Στο Social Media Marketing αυτό δεν ισχύει. Τα αποτελέσματα  τους τα βλέπεις σε καθημερινή βάση και είναι απολύτως μετρήσιμα.

5. Ρώτα κάποιον που ξέρει. Το αυτοκίνητο σου το κάνεις service στην αντιπροσωπεία, τα έπιπλα σου τα αγοράζεις και δεν τα συναρμολογείς. Για ποιο λόγο ο σύμβουλος σου θέματα Social Media Marketing πρέπει να είναι ο γιος της Ρίτσας που ξέρει από γκομπιούτερς;

Advertisements
No comments yet

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: